יום שבת, 20 במרץ 2021

תחייה בכרמל


חידשנו את המסורת 

עברו 5 שנים כמעט מהעדכון האחרון . קרו לנו המון  דברים במשפחה
שתי חתונות, לוויה אחת, גרושים אחד 
סבתא מרים כבר לא פה. לעמיר ואלון יש בית של אמא ובית של אבא וגם הבית של סבתא וסבא הוא די בסביבה ויש בית לגדי ודפנה פה לא רחוק וגם לנתי ואלכס 

6 שנים – אלון בן 10וחצי ואמיר 8 וחצי . יש לנו עוד שנתיים וחצי להשלים . יש כל מיני קטעים שעשינו בלי לתעד . אבל ביום שבת האחרון יצא שזהו – ממשיכים . בתור מורה דרך – עכשיו כבר עם תעודה וקצת וותק החחלנו קרוב – בין מושב עופר למאיר שפייה – ככה קלי קלות חשבתי .
סולי של נתי ואלכס באה גם והיינו 6 יחד איתה 
אז עד שיצאו וג'חנון  וגרביים ומשהו לדרך  ולהתארגן בסביבות אחת יצאנו מליד מושב  עופר בין כרמי הזית והירוק שמביאים גשמי הברכה
כן,  יש גם מלא בוץ - אפילו הדגמתי מעידה אצילית אל הג'יפה
אלון ועמיר הדגימו ש"אחי" יכול להיות דבר די מעצבן לכל אחד מהם ולסביבה הקרובה גם . אבל גם שבסוף כולם משפוחה ואיזה כף היה יחד. 

התברר לי שדילוג במסלעות הוא כבר לא פעילות שגרתית עבורי ואני חייב מיני תמיכות ועידודים. אני מתלבט איפה לשים רגל במדרגה בת 25 ס"מ. וגן שומכ כל הכבוד על הליכה בטבע. אני זוכר שדיברתי ככה לכמיר לפני כמה שנים והנה זה חוזר אליי 

עמיר סייע בהספקת מקלות במבוק. צוף היתה משענת עידוד ומרכז בקרה כללי 
וקובי היה בסופו של דבר המבוגר האחראי
ואני פתאום בתקן  זקן השבט , מדדה ונסחב אחרי כולם. תודה על כל תשומת הלב והאמפתיה
בסופש הזה נוכחנו שוב שקקי של פרות זה חתיכת דבר, ושמה שמצחיק ילדים זה איש בעשור השביעי לחייו שאומר זובי בדובי  -  במהלך מערכת ריסק סוערת זה התברר  ואני רק תוהה אם הצחוק המתגלגל של עמיר זה בגלל המצלול המופלא ZOOBI BA DOOBIאו התמונה המדומיינת של אבר מין וצעצוע פרווה.   
התברר  שחוצבים בשפייה בלי הפסקה. שללכת את כל השביל עד האוטו לוקח מלא זמן ומזל שהשומר של אתר הטמנת הפסולת לקח אותנו ליציאה וחסכנו לקובי לחפש בחושך את השביל בדרך למקום שבו חיכינו
כבר ינואר וקר אבל הגשמים השנה נראים באמת מבורכים
אני אעלה גם מפה עם סימון של מה שעשינו
ע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה